15 jan. 2011

I have arrived in Guilin, China.

Guilin ar kallt och utan varme inomhus blir det ganska outhardligt, sarskilt om man ar magsjuk. da ar det bra att ha en pojkvan som har en polare som jobbar pa hotell. om man behover en frisor ar det ganska bra att ha en pojkvan som har en polare som ager en frisorsalong (jag gick darifran som guldlock. han ville sa garna locka mitt blonda har). baren (cats and rabbits) som min pojkvans polare ager ar basta baren i Guilin. Det vore ju dumt att rakna med elektricitet dygnet runt, sa nar man blev utan bjods jag pa en akustisk spelning av kinesiska punkbandet Demerit.

2 kommentarer:

  1. Spännande! Berätta mer om Gulin! Ska du göra något annat än semestra? Vad är det för stad, vad finns där?

    SvaraRadera
  2. jag hann ju inte spendera så mycket tid i Guilin. det var på tok för kallt! men huvud attraktionen ar Li River, som även är avbildad på 20 Yuen sedeln. magnificent! men jag är tillbaka i Guilin om någon vecka, så jag rapporterar vidare då!

    SvaraRadera